Klacht Ennatuurlijk: geeft dus geen getallen aan , de slimme meter,

Klachtnummer
# 643936
Gebruiker
de stier 33
Datum
1 reactie

Details

Klacht

In mei hebben ze een slimme meter geplaatst we hebben daar na geen verwarming aan gehad tot half December toen bleek dat de thermosstaat kapot was , na 2 weken loodgieter gemaakt , maar na een dag keken we naar de slimme meter en die blijft op 0000 staan.
al een paar keer gebeld , maar nu na 3 weken nog niets gehoord , ook al een mail gestuurd , we stoken nu electrisch met kacheltje , maar dat is niet zo lekker ,
WANNEER HOREN WE IETS< tel 076-5870968, AL VAST EDANKT.

Gewenste oplossing

daten van de slimme meter ,i s het verkeerd gegaan , volgens mij.

1 reactie

  1. Auteur
    Ennatuurlijk
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste meneer de Klerk,

    Wij hebben contact over deze situatie. Ik hou dit met u mee in de gaten. Het is heel erg goed dat u hier zo scherp achteraan zit, want het is belangrijk dat we het verbruik kunnen meten. De opdracht staat uit bij de onderhoudspartij en hier zal een afspraak met u over gemaakt worden. U wordt hierover vanzelf benaderd. Helaas kan daar wat tijd overheen gaan.
    Tot die tijd is het belangrijkste dat de warmtelevering zelf goed werkt. Dit was de laatste keer dat ik het bij u checkte het geval. Het is dan ook niet nodig met een elektrisch kacheltje te stoken omdat wij geen verbruik kunnen meten. Dit is namelijk iets wat aan onze kant niet werkt, daar hoeft u uw gedrag niet op aan te passen.
    In de tussentijd blijf ik er vanuit onze kant ook achteraan zitten zodat de meter zo snel mogelijk netjes kan gaan meten.

    We houden contact,

    Groetjes,
    Michelle

Ook een klacht indienen over Ennatuurlijk?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen