Klacht Ennatuurlijk: Geen service voor de klant - onnodig lang op geld zitten dat van de klant is!

Klachtnummer
# 295584
Gebruiker
Paul0703
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb op 12 februari 2018 de jaarafrekening ontvangen en moet 256,20 euro terugontvangen. Als eerste constateerde ik al dat mijn rekeningnummer anders was dan waarmee ik altijd betaal. Het duurde dan een week langer werd gezegd, omdat ze het rekno voor teruggave moesten aanpassen. Ik leef van een uitkering en heb het geld hard nodig dus 2x gebeld. Op 26 febr 2018 zou het overgemaakt worden, uiterlijk 27 febr 2018.Nu op 6 maart 2018 heb ik nog niets terugontvangen! Deze monopolist is totaal klantonvriendelijk.

De oplossing

Terugstorten teveel betaalde geld op voorschotten en wel direct!

1 reactie

  1. Auteur
    Ennatuurlijk
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste meneer Ter Weijden,

    Zoals zojuist telefonisch besproken, kunt u het bedrag volgende week verwachten. Excuses voor het ongemak!

    Hartelijke groet, Rachel

Ook een klacht indienen over Ennatuurlijk?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen