Klacht Ennatuurlijk: lekken in kruipruimte door stadsverwarming loopt onder water

Timmermans

De afgelopen jaren zijn er regelmatig lekken aan het stadsverwarmingsnet geweest.
Zoals al eerder door u aan mij is meegedeeld is dat de oorzaak hiervan ligt in het doorroesten van de ijzeren buizen van het warmtenet.
Andere oorzaken zoals grondwater en lek in het waterleidingnet zijn na onderzoek uit te sluiten.
Ik verzoek u zorg te dragen voor een gedegen en structurele oplossing voor dit probleem.
Ik stel u dan ook hierbij aansprakelijk voor schade die u veroorzaakt door de wateroverlast in mijn kruipruimte en de eventuele vervolgschade aan de bouwkundige staat van mijn huis.

dat we geen lekken meer hebben aan de stadsverwarming en heel de straat goed onderzocht worden of er nergens geen lek meer zit

Hallo Judith,
    Nu wij lid zijn van de klantencompas zien wij je klacht naar voren komen. Jammer dat wij niet eerder de mogelijkheid hadden om je via deze weg te benaderen. Toch willen wij je graag te woord staan.Ik heb je klantgegevens bekeken en ik zie dat je gelukkig intussen al contact hebt gehad met mijn collega. Mag ik hiermee deze klacht sluiten? Als wij je toch nog kunnen helpen, vernemen wij het graag.Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Ennatuurlijk
    ^KB
    Timmermans
    er is geen enkel contact geweest om het probleem op te lossen.
    Ik heb ook nog geen reactie op mijn aangetekende brief ontvangen!!
    Ennatuurlijk
    Vervelend om te horen. Ik neem vandaag telefonisch contact met u op. ^KB
    Timmermans
    Ennatuurlijk heeft telefonisch contact opgenomen en het word momenteel onderzocht wat de oorzaak is van de lekkages
    Ennatuurlijk
    Hallo Judith,Zojuist heb ik je telefonisch besproken. Ik heb zoals beloofd alles per e-mail richting je bevestigd. Ik sluit hiermee de klacht. We hebben namelijk afgesproken dat als je vragen hebt omtrent jouw woning, je contact met ons op zoek of als wij meer informatie hebben voor jou, wij je verder informeren.
    Mvg ^KB

Ook een klacht indienen over Ennatuurlijk?