Klacht Ennatuurlijk: Niet functioneren ennatuurlijk

Klachtnummer
# 639635
Gebruiker
jeanne#2527
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Op 10 NOVEMBER dien ik een klacht in over het feit, dat jullie mijn meterstanden schatten gebaseerd op mijn OUDE meter, die op 10-4-2021 is vervangen door een SLIMME meter. Op 16 NOVEMBER hebben jullie gereageerd, dat jullie een monteur langs zouden sturen. Na NOGMAALS contact met jullie is de monteur langs geweest op 5-12 . Deze heeft duidelijk aangegeven dat hij 10-4-2021 de meter correct heeft geinstalleerd en dat ook heeft doorgegeven. Inmiddels heb ik nog een keer via WhatsApp contaact gehad, maar dat heeft niet mogen baten.

Gewenste oplossing

Ik verwacht binnen 2 weken een oplossing. Mijn volgende stap is een klacht indienen bij de ACM. Die zullen jullie wel kennen denk ik.

1 reactie

  1. Auteur
    Ennatuurlijk
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste meneer, mevrouw Verhoef,

    Bedankt voor het bericht en zeer begrijpelijk dat jullie dit sturen. Zoals telefonisch besproken hebben we meegekeken en is de oorzaak gevonden waarom dit niet goed in de systemen terugkomt. Ik stuur een bevestiging per e-mail op het moment dat het goed staat. Dat gaat zeker lukken binnen twee weken.

    Ik zet dit ook op de e-mail zodat we direct met elkaar kunnen blijven schakelen.

    Vriendelijke groet,
    Michelle
    Ennatuurlijk

Ook een klacht indienen over Ennatuurlijk?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen