Klacht Ennatuurlijk: Niet functioneren ennatuurlijk
Details
Klacht
Op 10 NOVEMBER dien ik een klacht in over het feit, dat jullie mijn meterstanden schatten gebaseerd op mijn OUDE meter, die op 10-4-2021 is vervangen door een SLIMME meter. Op 16 NOVEMBER hebben jullie gereageerd, dat jullie een monteur langs zouden sturen. Na NOGMAALS contact met jullie is de monteur langs geweest op 5-12 . Deze heeft duidelijk aangegeven dat hij 10-4-2021 de meter correct heeft geinstalleerd en dat ook heeft doorgegeven. Inmiddels heb ik nog een keer via WhatsApp contaact gehad, maar dat heeft niet mogen baten.Gewenste oplossing
Ik verwacht binnen 2 weken een oplossing. Mijn volgende stap is een klacht indienen bij de ACM. Die zullen jullie wel kennen denk ik.De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.