Klacht Ennatuurlijk: Rekening sturen terwijl ik afgesloten ben.

Sem

Geld in rekening brengen terwijl er afgesproken is dat ik geen gebruik wil maken van stadsverwarming. Omdat ze in mijn wijk geen warm tapwaterinstallatie kunnen leveren,heb ik zelf in mijn eigen koopwoning mijn eigen cv installatie geplaats.
Nu met een rekening op de proppen komen van bijna een jaar geleden voor het gebruik maken van verwarming terwijl het huis leegstand had. En ik maandelijks betaal voor afsluitkosten van €480,-
En natuurlijk.....jullie zijn oplichters.

Ga de hele wijk langs,deur bij deur zodat iedereen jullie installatie eruit gaat gooien.
Telefonisch contact gehad,en jullie proberen alles eraan te doen om mensen geld afhandig te maken.

En dan ook nog eens rekening sturen voor al de maanden dat ik allang afgesloten was. Elke maand weer,en nu ineens een dreigbrief via incasso...!?!?

Gelukkig is mijn vrouw mr.jurist en mijn zus advocaat.

Hou jullie op de hoogte van de ontwikkelingen.

Het gaan rechtzetten!!!

Ennatuurlijk
    Beste meneer Bassie,

U heeft op 13 april een klacht geplaatst. In deze klacht geeft u aan dat u nog rekeningen krijgt terwijl u bent afgesloten van de stadsverwarming. Graag geef ik u in deze e-mail een reactie.

U heeft in oktober 2018 een verzoek gedaan voor afsluiting van de stadsverwarming. Voor de afsluitkosten van € 423,00 heeft u een betalingsregeling getroffen. De betalingsregeling heeft u recent volledig afbetaald. Omdat u de afsluitkosten pas recent volledig heeft betaald is de afsluiting bij u nog niet gerealiseerd. De opdracht voor de afsluiting is ondertussen gegeven aan onze onderhoudspartij en u zal binnen enkele dagen telefonisch worden benaderd voor een afspraak om de daadwerkelijke afsluiting te realiseren. Op het moment dat de daadwerkelijke afsluiting is gerealiseerd zal u een eindafrekening krijgen voor de verschuldigde vaste kosten en het eventuele verbruik. Deze eindafrekening zal worden verrekend met uw openstaande voorschotfacturen.

U geeft ook aan dat u een aanmaning heeft gekregen over één van de openstaande voorschotfacturen. Namens Ennatuurlijk wil ik u hiervoor mijn excuses aanbieden. Helaas is er iets misgegaan met de aanmaanblokkade die op deze factuur stond. U kunt deze aanmaning als niet verzonden beschouwen.
    Ik hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u nog vragen hebben dan wil ik u vragen ons hiervoor rechtstreeks te benaderen.

Hartelijke groet,

Erik

Ook een klacht indienen over Ennatuurlijk?