Klacht Ennatuurlijk: SCHANDE Hoe je ze behandelen

Klachtnummer
# 345914
Gebruiker
Dilek
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Hetcis inmiddels langer fan twee maanden. En nog steets moet iemand komen voor de reparattie van mijn verwarming, inmiddels is het zeker dat probleem bij ennatuurlijk zit want uit endelijk zijn ze twee weken geleden komen kijken waar de probleem ligt en geconstateerd dat iets vervangen moest worden. Twee weken geleden zouden ze komen repareten en nog moeten ze komen SCHANDE jammer dat ik niet zelf kan bepalen omdat ik stads verwarming heb en dat weten ze ook daarom laten ze met dit weer zijn klanten in kou SCHANDE

Gewenste oplossing

Actie nemen en afspraken houden

1 reactie

  1. Auteur
    Ennatuurlijk
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste mevrouw Sezer,

    Bedankt voor het toesturen van uw klacht. We hebben elkaar telefonisch gesproken en zoals afgesproken heb ik direct met onze onderhoudspartij geschakeld.

    Ik heb zojuist de afspraakbevestiging gekregen tussen u en de monteur.

    Mocht u na deze afspraak nog steeds klachten hebben, laat het ons dan direct weten zodat wij hier werk van kunnen maken.

    Vriendelijke groet,

    Michelle

Ook een klacht indienen over Ennatuurlijk?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen