Klacht Ennatuurlijk: Slechte service

Klachtnummer
# 251979
Gebruiker
Nesko
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Warmte installatiesysteem

Ennatuurlijk benaderd waar zich de manometer oftewel druk meter bevind. Geen enkele mdewerker kan daar een antwoord opgeven. Spreken met de leidinggevende is ook niet mogelijk.

Mijn vermoeden is sterk dat ennatuurlijk een bureua inhuurt om hele simpele antwoorden te geven.

Omdat ik hun installatiesysteem gebruik. Moeten ze toch weten wat voor aparaat in mijn huis hangt.

De oplossing

Antwoord krijgen waar zich de drukmeter bevind.

1 reactie

  1. Auteur
    Ennatuurlijk
    Datum
    Beste heer, mevrouw Slavotic,

    Helaas heb ik u niet telefonisch bereikt. Ik heb het antwoord op vraag ingesproken op uw voicemail. Mocht u nog andere vragen hebben verzoek ik u deze kenbaar te maken bij onze Klantenservice.

    Hartelijke groet,

    Klantenservice Ennatuurlijk

Ook een klacht indienen over Ennatuurlijk?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen