Opgelost door Ennatuurlijk: Slimme meter geeft ineens een hele hoge stand terwijl ik niet eens de verwarming heb aangehad

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 639818
Gebruiker
Carindonders
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik heb een slimme meter gekregen. Ga ineens veel meer betalen terwijl ik de verwarming niet heb aangehad. Ben alleen en gebruik een warmtedeken en houtkachel. Vlgs de meterstand van de slimme meter heb ik ineens veel meer gebruikt. Dit is gewoon onmogelijk. Ik douche koud, heb geen vaatwasser, gebruik de droger niet. Er klopt echt niets van

Gewenste oplossing

Dat ze me helpen en wil die slimme meter niet meer, zodat ik het zelf kan bijhouden
Geboden oplossing
Zeer netjes van ennatuurlijk dat ze zo snel hebben gereageerd. Dank u wel, gr carin
Status
opgelost
Beoordeling
happy

1 reactie

  1. Auteur
    Ennatuurlijk
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste mevrouw Donders,

    Zojuist hebben we elkaar even telefonisch gesproken. Het was goed om te horen dat u ondertussen al contact had gehad met mijn collega en iets gerust gesteld was. De wijziging in het voorschot heeft nu puur te maken met het btw verschil wat per 1 januari 2023 weer gewijzigd is naar 21%. Op basis van uw verbruik is het voorschot nog steeds zeer netjes.

    Mocht u nog andere vragen hebben dan hoor ik het graag en voor nu een prettig weekend!

    Groetjes,
    Michelle van Ennatuurlijk

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Ennatuurlijk?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen