Opgelost door Ennatuurlijk: Te hoog onredelijk nieuw maandelijks voorschot.

content Opgelost
Marcel27

Te hoog onredelijk nieuw maandelijks voorschot. Op de website is zelfs een minimum voorschot bedrag ingevuld waaronder ik niet mag invullen. Mijn voorschot is verhoogd met 43% en het minimum voorschot bedrag ligt al 26% hoger dan mijn oude voorschot.

Mijn voorschot terugbrengen naar mijn oude bedrag of ze moeten met cijfers komen die hun verhoging rechtvaardigt. Ze komen niet weg met hun zin: "Bij het berekenen van uw voorschot houden wij rekening met het verbruik van de afgelopen jaren. Daarbij kijken we ook naar de invloed van het weer."

Ennatuurlijk
    Beste Marcel27,

U heeft een bericht geplaatst op de website van klachtenkompas. In dit bericht geeft u aan dat wij uw nieuwe voorschot erg hoog hebben berekend op uw jaarafrekening. Graag geef ik u in dit bericht een reactie.

Ik heb uw jaarafrekening nagekeken en het lijkt er inderdaad op dat uw voorschot aan de hoge kant is berekend. Ik heb er daarom voor gezorgd dat we vanaf juni weer het voorschot in rekening brengen dat u gewend bent. Namens Ennatuurlijk bied ik u mijn excuses aan voor het ongemak.

Ik hoop dat ik u zo voldoende heb geïnformeerd. Mocht u nog vragen hebben dan kunt u ons het beste rechtstreeks benaderen.

Met hartelijke groet,
    Erik

Marcel27
De hoogte van het voorschot is teruggebracht tot het voorschot van voor de extreme verhoging.

Ook een klacht indienen over Ennatuurlijk?