Klacht Eno Zorgverzekeraar: Nov 2016 uit de schuldsanering gekomen en schone lei verkregen en alweer niet kunnen overstappen!!!

Ueffing

Nov 2016 uit de schuldsanering gekomen en schone lei verkregen.
Toen wilde ik al overstappen naar een andere zorgverzekeraar maar bij eno de schone lei nog niet doorgevoerd en moest ik verplicht nog een jaar blijven.
Begin dec 2017 me weer aangemeld bij de nieuwe zorgverzekeraar en krijg ik een brief terug u kunt niet overstaooen omdat u schuld heeft bij u huidige zorgverzekeraar
Na drie weken heen en weer bellen en mijn vonnis van schone lei doorgemaild te hebben en waarbij AFDELING DEBITEUREN nig niet een keer de moeite heeft genomen om mij fatsoenlijk te woord te staan krijg ik op 27 dec 2017 het verlossende woord en word er mij toegezegd dat ik oer direct uit het systeem word gehaald en dat ik eindelijk mag overstappen de nieuwe rekening hoefde ik niet meer te betalen er kwam alleen nog een kleine rekening van het eigen risico en daar was de kous mee af
Niets is natuurlijk minder waar en ik had het kunnen weten me zelf gelijk weer aangemeld bij de nieuwe verzekeraar en je raad het al vandaag WEER een brief met u kunt niet overstappen u heeft schuld bij uw huidige verzekeraar
Vandaag weer gebeld en het staat idd allemaal in de computer maar men weet niet zeker of dat ze nog geld krijgen dus ik wird weer niet uit het systeem gehaald ondanks dat ik mijn schone lei heb overlegd en weer loze beloftes gemaakt maar ik kan dus weer niet overstappen
Inmiddels maar een advocaat in de arm genomen die hier zeker wel een zaak in ziet en alle kosten daarvan worden op jullie verhaald
IK HEB EEN SCHONE LEI VERKLARING LAAT MIJ OVERSTAPPEN
Als dit is wat jullie doen om klanten te houden zegt dit heel veel over jullie organisatie

IK WIL OVERSTAPPEN PER DIRECT, IK WIL DE KOSTEN VERGOED HEBBEN VAN HET HEEN EN WEER BELLEN, JULLIE ALLE KOSTEN BETALEN VAN HET ALSNOG OVERSTAPPEN EN IK WIL UIT HET SYSTEEM GEHAALD WORDEN OMDAT IK MIJN SCHONE LEI HEB OVERLEGD

Ook een klacht indienen over Eno Zorgverzekeraar?