Opgelost door Enra verzekeringen: Afspraak totaal niet nagekomen!

content Opgelost
B.A.M. Senger

Gisteren met mijn vrouw en fietsen geweest. Op weg naar huis kreeg ik een lekke band. De verzekering ENRA gebeld. Na alle gegevens uitgewisseld te hebben werd mij verteld dat tussen een half uur en drie kwartier de bergingsdienst zou komen om mij naar huis te brengen. Na 1,5 uur weer gebeld (Ik heb veel geduld) omdat er niets was komen op dagen. Kreeg toen te horen dat er iets was mis gegaan. Er zou zo snel mogelijk wat geregeld worden. De batterij van mijn telefoon was inmiddels leeg door het contact met het thuisfront. Uiteindelijk werd ik na 2 uur wachten (op 10 min. na) aan de kant van de weg op deze warme dag (bijna uitgedroogd) opgehaald door de bergingsdienst.
Door deze omstandigheden verwacht ik van ENRA wal een tegemoetkoming om de ellende van het wachten en de onzekerheid te verzachten.
Ik baal hier wel een beetje van!

Dat mag ENRA zelf uitzoeken.

Enra verzekeringen
    Goedemiddag heer Senger,

Wat ontzettend vervelend voor u dat u niet de juiste en snelle hulp heeft gekregen die u nodig had. Ik respecteer het geduld wat u heeft gehad!

Uw klacht heb ik voor u gemeld bij de VHD alarmcentrale, zij zullen uitzoeken waar het in deze fout is gegaan.

Zodra ik van de VHD een antwoord heb gekregen laat ik u dit direct weten. In de tussentijd overleg ik voor u welke passende tegemoetkoming ik u kan bieden.

ENRA verzekeringen bv
    Dorethé Snel-Thijssen
    B.A.M. Senger
    Bedankt voor de snelle reactie.

B.A.M. Senger
    Ik wacht nog steeds op een antwoord!
    Enra verzekeringen
    Goedemiddag heer Senger,
    Bijgaand ontvangt u de reactie die wij van de VHD alarmcentrale hebben ontvangen.
    Zij erkennen dat het opzetten van de hulp niet goed is gegaan en bieden daarvoor hun verontschuldigingen aan. U kunt één dezer dagen ter compensatie een bos bloemen van hen verwachten.
    Gedane zaken nemen helaas geen keer maar ik ga er wel van uit dat als u onverhoopt nogmaals een beroep moet doen op de pech service u op de juiste en snelle wij zult worden geholpen.
    ENRA verzekeringen bv
    Dorethé Snel-Thijssen

B.A.M. Senger
Door de aandacht die er aan is besteedt d.m.v. een mooie bos bloemen die ik mocht ontvangen is voor mij de klacht afgehandeld. Ik hoop dat ik in de toekomst geen gebruik meer hoef te maken van de bergingsdienst. Mocht het toch nodig zijn dan vertrouw ik er op dat ENRA verzekeringen door dit voorval wat geleerd heeft zodat ook andere mensen niet de dupe worden van hetgeen wat er is voor gevallen. M.vr.gr. Ben.

Ook een klacht indienen over Enra verzekeringen?