Klacht Enra verzekeringen: ENRA fietsverzekering

Klachtnummer
# 38276
Gebruiker
jannes
Datum
0 reacties

Details

De klacht

eind augustus zouden we op maandag vertrekken op fiets vakantie naar oisterwijk de avond ervoor laad ik mijn 4 maanden oude e-bik (gazelle } op 'smorgens dag van vertrek accu niets opgeladen wij gelijk naar de fietshandelaar heeft alles getest en de oplader deed het gewoon vertrekken en bij aankomst hotel 165 km van huis gelijk in d e oplader na 2uurtjes gaan we kijken maar nog niets opgeladen. dus staan we met een lege accu .
gebeld met ENRA fietshulp pas ALARMNUMMER de dame aan de andere kant van de lijn antwoorde ons na heel het verhaal verteld te hebben Nee meneer de pechhulp geld alleen als U onderweg bent !!!!!! 165 km van huis is toch onderweg Ik heb Enra verzekeriing een nette brief geschreven maar gaan niet overstag en blijven bij hun standpunt dat ik niet onderweg ben kosten 2 verloren vakantie dagen € 50 fiets huur voor een elek.fiets die ik echt nodig heb ivm slechtte Heup die niet te opereren is van wege hersen tumor

De oplossing

vergoeding fiets huur excuses

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Enra verzekeringen is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Enra verzekeringen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen