Opgelost door Enra verzekeringen: Facturen per e-mail, in spam-box, boete RDM is gevolg.

astridkrogt

Enra stuurt facturen per e-mail. Deze (5) zijn bij ons in de spam-box van de mail terecht gekomen. Zij zijn er niet toe over gegaan om de factuur per post te versturen, even te bellen of de verzekering aangetekend op te zeggen. Een boete van RDW van 330 euro is het gevolg. RDW is vervolgens zelf niet per e-mail te bereiken over deze zaak. Dat kan alleen per brief, met de post.

Inmiddels hebben wij de verschuldigde premie betaald. Wij wensen dat deze met terugwerkende kracht in gaat zodat de boete van RDW komt te vervallen. Voorts wensen we herinneringen van betalingen ook per fysieke post te ontvangen.

Enra verzekeringen
    Geachte mevrouw van der Krogt,

Bij de aanvraag van de verzekering heeft u aangegeven alles per email te willen ontvangen. Wij hebben het polisblad en de nota's naar het door opgegeven email adres gestuurd. Omdat wij niet tijdig een betaling ontvingen zijn de herinnering en de laatste aanmaning ook naar dit email adres gestuurd.

Nadat u een boete van het RDW heeft ontvangen heeft u met ons contact opgenomen en heeft u alsnog de openstaande premie aan ons betaald. Strikt genomen is de dekking weer ingegaan een dag na ontvangst van het bedrag.

Geheel onverplicht ben ik echter bereid om, voor de controle datum 9 september, een zgn. artikel 34 brief te versturen naar de RDW. De brief zullen wij vandaag naar het RDW versturen. De boete komt hierdoor te vervallen.

Ik hoop dat uw klacht hiermee naar tevredenheid is opgelost.

Steven Schröder
    ENRA verzekeringen bv
    astridkrogt
    ENRA heeft deze klacht zeer snel en naar volle tevredenheid opgelost. Dank daarvoor!

astridkrogt

Ook een klacht indienen over Enra verzekeringen?