Klacht Enra verzekeringen: Klant gericht handelen en denken daar doen zij niet aan

Klachtnummer
# 324485
Gebruiker
J.J.H. van den Oudenalder
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik was iets te laat met de verlenging fiets verzekering
Wat doe je dan bellen, antwoord dikke bult eigen schuld
Was niet over te praten
Mail word niet beantwoord

De oplossing

Verlenging verzekering dat was de vraag meer niet

1 reactie

  1. Auteur
    Enra verzekeringen
    Datum
    Geachte heer Van den Oudenalder,

    Bedankt voor uw bericht. Donderdag 27 september hebben wij u laten weten dat wij uw verzekering alsnog voor u verlengd hebben. Wij hebben u hierover een e-mail verstuurd. Uit uw klacht merk ik dat u de e-mail niet ontvangen heeft, dat betreuren wij.

    U ontvangt per e-mail de polis van ons.

    Als u nog vragen heeft kunt u ons telefonisch bereiken op maandag tot en met vrijdag tussen 8:30 uur en 17:30 uur.

    Met vriendelijke groeten,
    Delphine Balink-Hogenes
    Coördinator Acceptatie ENRA verzekeringen bv

Ook een klacht indienen over Enra verzekeringen?