Opgelost door EP dakbedekking: werkzaamheden worden niet afgerond

sad Opgelost
klacht

Ik heb in januari stormschade opgelopen aan mijn dak. EP dakbedekking zou dit voor mij repareren. Dit hebben ze gedeeltelijk gedaan. De rest van de werkzaamheden zouden ze later afronden. Ik moest van te voren betalen en dat had ik ook gedaan aangezien er anders lekkage zou ontstaan. Vijf maanden later hebben ze echter nog steeds niet de werkzaamheden afgerond. Ik heb ongeveer 20 keer een afspraak met ze gemaakt waarbij ze niet kwamen opdagen, zonder tegenbericht. Na maanden bellen en afspraken maken verbreken ze nu zelfs gewoon de verbinding. Afronden van werkzaamheden zit er met dit bedrijf niet in als je al hebt betaald. De werkzaamheden die wel zijn afgerond zijn ook niet altijd even netjes afgerond. Dit bedrijf is een grote afrader als je je dak goed gerepareerd wilt hebben.

Werkzaamheden eens een keer afronden. Als dit niet meer gaat gebeuren een credit factuur zodat ik een ander bedrijf die wel zijn afspraken na komt kan laten komen.

Wij vinden dat EP dakbedekking hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

klacht
    EP dakbedekking heeft gereageerd en we hebben afgesproken dat ze 23 mei de werkzaamheden komen afronden. klacht mag dus verwijderd worden.

klacht
dat ze woensdag 23 mei de laatste werkzaamheden komen afronden.

Ook een klacht indienen over EP dakbedekking?