Klacht EP-Schalkwijk: Philips TV kapot na 3,5 jaat

Klachtnummer
# 58961
Gebruiker
Han
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 6-11-2009 kocht ik een nieuwe Philips LCD-TV 37 PFL9604H/12.
Ik heb mijn TV weggebracht met de mededeling dat hij niets meer doet. De balie medewerker heeft afgiftebewijs gemaakt en ons medegedeeld dat de reparatie afdeling er naar zou kijken en dat er telefonisch contact zou zijn.
Helaas is het enige contact een telefoontje geweest dat er een reparatie was uitgevoerd en wij de TV weer konden halen. Bij het ophalen bleek er een reparatie te zijn uitgevoerd van € 134,31. Hier hadden wij geen opdracht voor gegeven.
Met de balie medewerker is hier over gesproken maar deze vond het normaal dat men iets repareerde zonder daar van te voren contact met de klant over te hebben gehad.
Om verdere discussie in de winkel te voorkomen hebben wij onder protest betaald en de TV meegenomen.
Ik heb een email geschreven om hen tot andere gedacht proberen te brengen.

De oplossing

Ik wil het geld van de reparatie terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat EP-Schalkwijk hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over EP-Schalkwijk?