Klacht Epifanios: Extreem grote pluk-bol haar in broodje/calzoncini!! Walgelijk.

Rachid

Beste Epifanios,

Ik heb bij jullie op donderdag 14-01 jl. een calzoncini oftewel dubbel gevouwen pizza besteld. Halverwege het eten kreeg ik een grote pluk/klit haar in mijn mond. Ik zou niet willen weten wat ik heb gegeten achteraf gezien nadat ik zag dat het versprijd zat in het broodje. Ik heb hierop direct gebeld met het "restaurant" waarna mij gevraagd is een foto hiervan te maken en op te sturen middels Whatsapp. Dit heb ik ook gedaan en later heb ik zelf maar weer eens contact met jullie opgenomen om te vragen wat er nou mis was gegaan. Hierop kreeg ik een simpel antwoord, namelijk: "ik zou het niet weten, nog nooit eerder gezien." En was het tweede broodje wel lekker" jullie begrijpen dat dit voor mij als zeer beledigend aankomt ik heb de gesprekken en foto's nog. Vandaar dat ik dat ook graag met andere wil delen! Ook heb mijn collega heeft na het eten van jullie tweede broodje die ik niet meer durfte te consumeren, stevige krampen en toilet bezoeken gehad! Heel erg bedankt

Ik vroeg alleen maar om het plukje op te halen en mij te vertellen was dit was! Los van het feit dat dit absoluut niet kan in de horeca, wou ik het bij een gesprek laten. Het plukje inderdaad ook opgehaald, alleen nadat ik zelf er achteraan moest bellen, is mij uiteindelijk een simpel en kortaf antwoord toegewezen! Kom maar met een passende oplossing voor dit vreemde gebeuren!

Wij vinden dat Epifanios hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Epifanios?