Opgelost door Epine-Camerashop: garantierecht, en toch dubbel gepakt

cor

in 2015 een dashcam EP-HD003 high definition dashcam gekocht bij epine, nu kregen we klachten, geen en/of vervormd geluid. Dus garantiewerk ,met 2 jaar garantie.Na twee weken weg, bleek hij niet gemaakt te kunnen worden, kregen we een vervangend gebruikt exemplaar uit 2013!!, met nog gegevens van een oude eigenaar,oa kenteken. Niet mee accoord gegaan, maar er komen geen nieuwe toestellen meer binnen van dit tyoe, ondanks dat op de site wat anders staat. Dus een ander toestel gevraagd,met eventueel bijbetaling van het verschil. Na veel gezeur konden we een aiptek GS510plus van 170 euro (zei de verkoper)voor 120 euro kopen. Thuisgekomen, zie ik in mijn mailbox de rekening, 149 euro, en bij conrad blijkt hij zelfs 119 euro, dus nog goedkoper dan wat ik betaald heb.Voel mij dubbel gepakt, een niet goed werkende dashcam en een nieuwe duur betaalde dashcam weer gekocht,ondanks garantie, die dus niets voorstelt.

een andere ,gelijkwaardige dashcam, maar dan alleen met bijbetaling van het verschil tussen de niet goed werkende dashcam en een nieuwe dashcam, niet de 120 euro die we nu moesten betalen. Voelen nu ons echt opgelicht.

cor
    Het bedrijf heeft contact met mij opgenomen, en de klacht is naar tevredenheid afgehandeld.

cor

Ook een klacht indienen over Epine-Camerashop?