Opgelost door Epplejeck: Hoger over prijzen van artikelen voor een kortingsactie bij EPPLEJECK

KMJ

Ik kocht op 2 juni 2017 stompe sporen RVS voor 17,95 bij EPPLEJECK te Breda. Omdat het kortingsweken waren kreeg ik 25 procent korting en betaalde dus 13,46 euro. Nadat ik thuis kwam en de sporen uit de verpakking wilde halen bleek de originele prijs 12,95 te zijn. Ik ben op 9 juni 2017 terug gegaan naar EPPLEJECK te Breda. Zij vertelde dat er meer artikelen waren over geprijsd en dat de computer deze prijs aangaf en zij niets voor mij kon betekenen. Als ik het niet mee eens was dan moest ik maar naar klantenservice schrijven maar zij schatte de kans van slagen laag in dat ik het verschil in geld terug kreeg. Het gebeurde wel vaker dat als er acties kwamen de artikelen eerst over werden geprijsd bij EPPLEJECK.
Ik vind het niet kunnen om een kortingsactie te houden en daarvoor de prijzen eerst te verhogen, zelfs met korting kom je dan boven de normale verkoop prijs.

Het verschil dat ik voor de sporen betaald heb, 13,46 euro en de normale prijs van 12,95 euro en daar bovenop de actiekorting van 25 procent retour naar mij. En dat EPPLEJECK zich niet meer bedient van dergelijk laakbaar gedrag.
Netjes. De aangeboden oplossing had ik gevraagd en gekregen. Dank voor de bemiddeling.

Epplejeck
    Beste heer Jonkers,

Uit uw verhaal begrijp ik de verwarring. Echter, worden onze producten jaarlijks verhoogd of verlaagd in prijs en wordt ook de voorraad over geprijsd in de winkel. Deze opdrachten krijgen wij vanuit leveranciers, dit bedenken wij niet zelf. Bovendien werkt dat niet alleen bij ons zo, maar bij iedere vorm van productverkoop is dit aan de orde. U zult begrijpen, dat wij voor acties (die er met regelmaat zijn!), uiteraard geen tijd hebben om AL onze artikelen te voorzien van een nieuwe prijs. Dus uw suggestie is werkelijk onmogelijk.

Het bedrag waar u vindt recht op te hebben is €3,80. Uit coulance zullen wij dit verrekenen op uw volgende aankoop. Gelieve dit even te melden bij Marcella of Marleen.

Graag tot ziens!

Met vriendelijke groeten,
    Marleen van der Kloet
    (Filiaalmanager)

Epplejeck Breda
    0883535378
    breda@ej.nl
    www.ej.nl

Ook een klacht indienen over Epplejeck?