Klacht Epson: Epson en garantie

Klachtnummer
# 153407
Gebruiker
rechtvaardig
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Mijn in 2014 gekochte Epson Stylus photo R3000 printer heeft het binnen de garantie periode van 2 jaar begeven. ( ik heb nog 1 maand)
Echter het bedrijf (foto Klein) waar ik hem heb gekocht is onlangs failliet gegaan. Zij verwijzen me nu echter naar Epson zelf maar die zegt hier niets meer aan de kunnen doen.
Ik heb inmiddels wel een bedrijf gevonden die de reparatie kan uitvoeren, officieel een Epson reparateur , maar dat kost me €250.- . Zonder dat ik dat vergoed krijg.
Ik vind het belachelijk dat een printer die me bijna €700.- heeft gekost nu al kapot is en dat Epson mij niet tegemoet wil komen voor een passende oplossing.

De oplossing

Vergoeding reparatie kosten

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Epson hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Epson?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen