Opgelost door Epson: Kapotte Epson printer

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 534379
Gebruiker
Papio!Kat22
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Epson printer ET-2720 gekocht via ing puntensysteem met bijbetaling op 31 mrt 2021.
Op 2 april hebben wij de printer ontvangen.
We hebben uitgepakt en geinstalleerd, bleek niet goed te werken.
Vervolgens op 6 april tel. kontakt opgenomen met Epson in Amsterdam.
Probleem voorgelegd en afgesproken, dat wij het retourformulier en retoursticker opgestuurd zouden krijgen, maar het zou een paar dagen duren.
Ondanks aantal tefoontjes en email naar Epson Duitsland, nogsteeds geen enkele reactie ontvangen.
We kunnen ook het hier boven genoemde formulier, niet uitprinten omdat printer niet in hun systeem voorkomt.
Onze vraag: wat nu?





Gewenste oplossing

De printer terug nemen of vervangen door een nieuwe printer
Geboden oplossing
Op alle e-mails nooit een reactie ontvangen. Na weken wachten kregen we plotseling een bericht van UPS dat ons pakket eraan kwam. Zonder verdere toelichting. Er is een nieuwe printer afgeleverd. Werkt goed. Service bedroevend slecht.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Epson hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Epson?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen