Klacht Epson: retour cachback wordt niet aan voldaan.

Klachtnummer
# 352911
Gebruiker
Naga
Datum
0 reacties

Details

De klacht

11 januari 2019 kocht ik een Epson ET-2650 printer. Er zou een cashback korting van € 30 op zitten. Ik heb vervolgens de gevraagde gegevens naar Epson gemaild. Na een maand bleek dat ik het serienummer niet van de doos moest mailen , maar van de printer zelf. Ik kreeg inloggegevens van Epson en moest dit voor 31 maart doen. Ik heb na 6 keer proberen in te loggen de klantenservice gebeld van Epson.Deze waren op de hoogte van dit euvel. Ik moest maar een mail sturen naar het Epson @promotion support.com . Gedaan, plus foto van serienummer van de printer. Ik kreeg een automatisch bericht dat binnen 2 tot 5 werkdagen contact zou worden opgenomen. 7 Dagen later niets. Weer een mail. Zelfde procedure. Ik vind dit echt niet kunnen .

De oplossing

Ik wil de cashback terug, zoals beloofd bij aankoop van de printer.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Epson hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Epson?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen