Klacht Epson: Weigering toegezegde korting op aankoop printer te betalen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 3235
Gebruiker
T.J. Knoop
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Epson heeft een actie in maart waarin bij aankoop van bepaalde type printers een korting van 30 Euro wordt beloofd.
Ruim voor de afloopdatum van de actie , bestel en betaal ik een van de actie printers ,welke vervolgns op 10 april wordt afgeleverd , voorzien van een factuur met datum 7 april 2012.
Na registratie van de printer en verzoek om de 30 Euro wordt doodleuk gemeld dat ik buiten de actietermijn heb besteld en dus geen geld retour krijg.
Na 4 maal hierop gereageerd, met bewijs van betaling op 21 maart , blijft Epson weigeren te betalen.

De oplossing

Betalinf van de toegezegde korting en excuses voor de stijl van communiceren.
Met dit laatste bedoel ik dat er telkens dezelfde , niet corrct argumenten worden gebruikt voor afwijzijng van het verzoek.
Kan het zijn dat de antwoorden door een computer worden gegenereerd ?

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Epson hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    T.J. Knoop
    Datum
    Geen reactie ontvangen , klacht zelfopgelost

Uiteindelijke oplossing

Auteur
T.J. Knoop
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Epson?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen