Klacht Epson: werkt waarschijnlijk niet met windows 8 en internet explorer 10

wimroelofs

Heb in januari 2013 een nieuwe computer gekocht met windows 8. Deze is in de winkel
geïnstalleerd en gereed gemaakt voor gebruik. Een maal thuis ingebruik genomen bleek de oude printer niet hierop te werken. (het was een HP inktjet van ruim 20 jaar oud). Na contact met de computer winkel zou er iemand komen met een nieuwe printer, ik heb gekozen voor de epson xp-405, hierbij was ook nog een actie van 10 euro terug na aanmelding. Deze mijnheer die echt wel kennis van zaken heeft is ruim een uur bezig geweest om de printer te installeren ( allerlei drivers downloaden). Daarna is er nog een ingreep vanuit de winkel gedaan omdat het scannen op de printer bediening niet werkte, dit moet nu vanaf een snelkoppeling op het buroblad.
Regelmatig komt er een foutmelding als ik wil printen maar het printen lukt wel.
Na het aanmelden heb ik een trackingnummer gekregen, maar de 10 euro terug is tot op heden nog niet gebeurd.

Een normaal werkende printer waar ik geen deskundige hulp bij nodig heb.tracking

Wij vinden dat Epson hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Epson?