Klacht Erasmus Leven: bepaling pensioenpremie

Klachtnummer
# 8602
Gebruiker
Jan Berends
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Medio December 2011 is door bemiddeling van het adviesburo Admicon te Assen navraag gedaan bij Erasmus wat het rendement zou kunnen zijn bij van een opgebouwd pensioen die ondergebracht was bij Interpolis en enkele beleggingspolissen die ondergebracht waren bij Achmea.
De berekende maandelijkse uitkeringen waren voor mij acceptabel en ook aanleiding om de kapitalen door Erasmus te laten beheren en is de overdracht van de kapitalen dus ook door Erasmus in werking gesteld.
Om het kort te houden:
Tot op heden 27 juli 2012 is er nog steeds geen definitieve premieberekening gemaakt en wacht ik intussen al ruim 7 maanden op mijn aanvullend pensioen uit deze kapitalen.
TREURIG!!!!!!

Graag zou ik van deze maatschappij nu eindelijk eens enige actie zien!

met een vriendelijke groet,

J.Berends

De oplossing

Afronding van de uit te keren maandelijkse bedragen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Erasmus Leven is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Erasmus Leven?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen