Klacht Erasmus quality cars : Waardeloze niet goed gekeurde auto s

Bianca

Fiat panda gekocht binnen 2 weken motorstoring verholpen door nieuwe bougies liep volgens andere garage goed afgelopen zaterdag kelderde in 1 x de koelvloeistof volgens autohandelaar niet meer mee te rijden bobine kapot 2 slangen poreus en kapotte koppakking compleet waardeloze auto nog geen 2 mndn geleden gekocht voor 950 euro zegt nu dat er op de rekening staat dat ze geen garantie geven heb niet eens een rekening gehad die zou ie mailen ook niet gebeurd heb hier 7 jaar voor moeten sparen wist ie ook en zou veilig zijn ivm kinderen wist ie ook nu zegt ie dat t mn eigen schuld is terwijl hij het nergens over heeft gehad hij is nu goed voor de sloop en wil me niet tegemoet komen eigen risico zegt ie
Verhaal was toen dat ie lang stil had gestaan m met oprijwagen uit ede had gehaald en zegt nu dat ie m zelf uit apeldoorn heeft gereden ?!
Rdw en bovag erkend
Heb zelf 6 jaar in een garage gewerkt als je er 1 verkoopt moet je m ook nachecken dus zeker niet gebeurd conclusie van de garage nu te lang stil gestaan en op reserve gereden daardoor nu dit probleem
Met vr gr bianca kraayenbos

Compensatie heb nu moeten lenen om een andere te kopen die ik echt voor mn werk nodig heb en me nu weer 1450 euro kost als alleenstaande moeder gaat t wel ff duren eer ik dat heb afbetaald ,maar wil wel graag mn baan houden dus weinig keus

Wij vinden dat Erasmus quality cars hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Bianca
Ipv van eerst toegezegde nieuwe koppakking plaatsen voor 200 euro ,is ie opeens doorgeschoten naar een nieuwe motor hij zgn 400 euro en ik ook 400 euro. Opeens wilde hij de koppakking niet meer vernieuwen Ook heel onbeleefd om in t gesprek met een maatje in het marokaans te gaan praten en lachen Kon m ook omruilen voor een andere auto na rdw check voor een diahutsu met een zwaar verroeste dwarsbalk en nog 7 ernstige gebreken Haal de quality er maar af

Ook een klacht indienen over Erasmus quality cars ?