Opgelost door ERC Automatisering: Webwinkel niet thuis producten worden niet geleverd

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 24850
Gebruiker
Schluszas
Datum
0 reacties

Details

De klacht

ik heb op 27/03/2013 een aantal onderdelen besteld voor mijn drone maar deze worden niet geleverd en de webwinkel geeft niet thuis ik heb het volledige bedrag al voldaan op 01/04/2013 heeft de bestelling een nieuwe status gekregen namelijk betaling ontvangen en pakket verzonden maar ik krijg niks binnen en ga er dan ook van uit dat het bedrijf mijn producten nog niet heeft verzonden, ik heb meerdere malen via de mail om verduidelijking gevraagd en eens per telefoon maar er komt maar niks uit

De oplossing

Ik wil of mijn geld terug of mijn producten mits dit geen weken meer gaat duren

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

ERC Automatisering is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Schluszas
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over ERC Automatisering?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen