Klacht Eredivisie Live: gratis bal word niet geleverd!

Klachtnummer
# 12803
Gebruiker
Anoniem
Datum
0 reacties

Details

De klacht

ik heb sinds kort een abonnement op eredivisielive, en zou daardoor de gratis replica-bal van derbystar ontvangen.
er werd gevraagd of de bal afgehaald of geleverd moest worden.
ik koos voor de optie leveren via de post, en zodoende werd er ongeveer 2,50 euro verzendkosten van mijn rekening afgeschreven.
nu 2 weken verder heb ik nog steeds geen bal ontvangen, en er word niet gereageerd op mijn mailtjes........
ik hoop dat u mij kan helpen?

vr.gr. E. de Wind

hieronder de bevestigingsmail van EL.


Beste Ebel de Wind,
Uw bestelnummer is: A-V8LTMUTSPK

We hebben uw gegevens ontvangen. U heeft gekozen om de bal te laten bezorgen op het volgende adres:

Zwanenplein 6
1754 KG Burgerbrug

U ontvangt de Eredivisie-bal zo snel mogelijk.
Met vriendelijke groet,

Eredivisie Live

De oplossing

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Eredivisie Live hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties