Opgelost door ERESM European Residential Management: achterstallig onderhoud

content Opgelost
# 620256
robertpaul

achterstallig onderhoud, we hebben rotte kozijnen en het stucwerk valt van het plafond en als we contact opnemen weet men nergens iets van.
er is zelfs een bedrijf langs geweest om een offerte op te maken voor de kozijnen maar dan geeft eresm niet thuis want dan kunnen ze de offerte niet vinden.
elke keer als er gemaild word krijg ik antwoord, we sturen het door naar de betreffende afdeling maar schijnbaar werkt daar niemand want een fatsoenlijke vervolging komt er niet.
in de winter moet ik het ijs van de binnenkant van de ramen afkrabben en waait het letterlijk door het glas heen, dus volgens mij is dat zo verouderd dat dat ook wel eens vervangen mag worden.
naar mijn mening wil men bij eresm wel de huur vangen maar er voor de rest niets mee doen.

ik wil dat het bedrijf eens doorpakt en en zorgt dat alle problemen opgelost worden, en niet alles maar afschuift naar een afdeling die of niet bestaat of er niets mee doet.

ERESM European Residential Management
    Geachte heer,

Vervelend dat u niet goed op de hoogte gehouden blijkt te zijn over de stand van zaken. Uw klachten zijn wel degelijk serieus genomen en de werkzaamheden aan uw kozijnen zijn inmiddels in opdracht gezet. Mijn collega dhr. Nahar neemt telefonisch contact met u op om e.e.a. toe te lichten en de planning met u door te spreken.

Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

European Residential Management

Ook een klacht indienen over ERESM European Residential Management?