Opgelost door ERESM European Residential Management: achterstallig onderhoud

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 620256
Gebruiker
robertpaul
Datum
1 reactie

Details

Klacht

achterstallig onderhoud, we hebben rotte kozijnen en het stucwerk valt van het plafond en als we contact opnemen weet men nergens iets van.
er is zelfs een bedrijf langs geweest om een offerte op te maken voor de kozijnen maar dan geeft eresm niet thuis want dan kunnen ze de offerte niet vinden.
elke keer als er gemaild word krijg ik antwoord, we sturen het door naar de betreffende afdeling maar schijnbaar werkt daar niemand want een fatsoenlijke vervolging komt er niet.
in de winter moet ik het ijs van de binnenkant van de ramen afkrabben en waait het letterlijk door het glas heen, dus volgens mij is dat zo verouderd dat dat ook wel eens vervangen mag worden.
naar mijn mening wil men bij eresm wel de huur vangen maar er voor de rest niets mee doen.

Gewenste oplossing

ik wil dat het bedrijf eens doorpakt en en zorgt dat alle problemen opgelost worden, en niet alles maar afschuift naar een afdeling die of niet bestaat of er niets mee doet.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

1 reactie

  1. Auteur
    ERESM European Residential Management
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer,

    Vervelend dat u niet goed op de hoogte gehouden blijkt te zijn over de stand van zaken. Uw klachten zijn wel degelijk serieus genomen en de werkzaamheden aan uw kozijnen zijn inmiddels in opdracht gezet. Mijn collega dhr. Nahar neemt telefonisch contact met u op om e.e.a. toe te lichten en de planning met u door te spreken.

    Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    European Residential Management


Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over ERESM European Residential Management?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen