Klacht ERESM European Residential Management: Afgekeurde keuken wordt alleen vervangen met huursverhoging

Sterre40

Mijn keukenblok is aan vervanging toe en niet meer te onderhouden. Meerdere mensen wezen kijken en benoemen dat vervanging nodig is, herstellen van kasten en lades werkt niet meer.
Er waren meerdere opties:
Volledige keuken renovatie, echter huurverhoging van 88,00
Of keuken blok met electrische kookplaat en combimagnetron huurverhoging van 54,0

Beiden huurverhoging vind ik te hoog. Ik betaal momenteel een zeer hoge huur, namelijk 872,54

Alleen keukenblok vervangen willen ze niet, te omslachtig mocht ik ooit de woning verlaten dan willen ze overgaan tot volledige renovatie.

Komt er op neer dat er voor mij niets anders op zit dan met een afgekeurde keuken te leven, terwijl mijn inziens inbegrepen zit in de prijs. Ik vraag niet om extra luxe, alleen vervangen van keukenblok.

Wat kan ik doen om een fatsoenlijke keukenblok te regelen, zonder huurverhoging?

Een ontevreden en teleurgestelde huurder

Alleen afgekeurde keukenblok vervangen, zonder huursverhoging. Ik wil geen extra luxe

ERESM European Residential Management is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Sterre40
    Tot op heden geen reactie op mijn klacht.

Canliving reageert niet

Ook een klacht indienen over ERESM European Residential Management?