Klacht ERESM European Residential Management: Bellen gebeurt niet

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 602460
Gebruiker
Robin Hein
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Zal terug gebeld worden word telkens niet gedaan probeer je zelf weer te bellen zitten ze dicht

Gewenste oplossing

Dat ze de afspraken na komt
Geboden oplossing
Wacht nog steeds op wat er nu gaat gebeuren is nog veel. Onduidelijk hied
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

1 reactie

  1. Auteur
    ERESM European Residential Management
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Wat vervelend dat u problemen ervaart met het in contact komen met ons bedrijf. Wij zullen u vandaag bellen op uw 06-nummer en indien nodig een voicemail achterlaten zodat u rechtstreeks naar onze Technisch Coordinator terug kunt bellen wanneer het u schikt.

    Vertrouwende erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    European Residential Management B.V.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over ERESM European Residential Management?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen