Klacht ERESM European Residential Management: Bellen niet terug.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 609674
Gebruiker
Keijzer2
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik wacht al geruime tijd op de eindafrekening van de stookkosten periode 2020 en 2021. Ik dien een terugbel verzoek in maar er wordt niet teruggebeld.

Gewenste oplossing

Ik wil graag zsm de eindafrekeningen ontvangen.
Geboden oplossing
Ronduit belachelijk dit bedrijf. Ik blijf erbij; een en al criminelen. Aan eigen huichie denken huppa maar jullie huurders helpen ZERO. Wederom alweer ruim een week aan het wachten op een reactie om mijn vaatwasser te repareren. SCHIMMEL in de badkamer!!! Schaam jullie om 1100 euro huur te vragen. Bij de buren wel renoveren maar jullie andere klussen oppakken ho maar!!!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    ERESM European Residential Management
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Inmiddels hebben wij contact met u gehad en aangegeven wanneer u een en ander kunt verwachten. de afrekening zal naar verwachting medio augustus bij u op de mat liggen.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over ERESM European Residential Management?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen