Klacht ERESM European Residential Management: Belofte al 6 maanden dat de cv ketel vervangen zou worden die van voor 2005 komt.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 616330
Gebruiker
feja
Datum
5 reacties

Details

Klacht

Geen vervanging ketel!

Er is met klem beloofd dat de verouderde ketel, van voor 2005 vervangen zou worden . Nu 6 maanden later blijkt dat dit helemaal niet vervangen Word! Gewoon pure misleiding.

Ketel monteur geeft aan dat de ketel aan vervanging toe is. Zelfs bedrijf geweest voor bepaling wat te plaatsen.

Enige respons verhuurder : ketel doet het nog, word niet vervangen!

Wat een aanfluiting!

Gewenste oplossing

Vervang die ketel zoals beloofd!
Geboden oplossing
Geen oplossing. Word nieuwe klacht ingediend!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

5 reacties

  1. Auteur
    feja
    Datum
    Worden totaal genegeerd! Geen enkele reactie.
  2. Auteur
    feja
    Datum
    GEEN ENKELE REACTIE!!!!
  3. Auteur
    feja
    Datum
    ONBESCHOFT GENEGEERD WORDEN!!!

    Handelsmerk van eresm!
  4. Auteur
    feja
    Datum
    WEDEROM NOG STEEDS GENEGEERD.

    ZEGT GENOEG. WILLEN BELOFTE NIET NAKOMEN!!!!!
  5. Auteur
    ERESM European Residential Management
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw Weijtmans,

    Bedankt voor uw bericht. Wij zullen telefonisch contact met u opnemen om een afspraak met u in te plannen inzake de door u gemelde klachten.

    Met vriendelijke groet,

    ERESM

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over ERESM European Residential Management?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen