Opgelost door ERESM European Residential Management: Borg nog niet ontvangen na 9 weken

sad Opgelost
benikmetochnietblij

Net als meneer komur op deze site wordt mijn borg niet overgemaakt omdat canliving niet had gezien dat er een borg moest worden terug betaald. De sleuteloverdracht was op 30 augustus. Ik zou de borg binnen 6 weken terug ontvangen. Nu inmiddels 9 weken verder en mijn borg heb ik nog steeds niet mogen ontvangen. Terwijl er 2 weken geleden is aangegeven dat de betaling van de borg met de batch van oktober zou meegaan. Nadat ik vandaag contact heb gehad is er mij gezegd dat het geld wordt over gemaakt maar dat ze niet weet wanneer. Ik vindt het schandalig dat het zo lang moet duren eer dat ik mijn eigen geld terug krijg en dat ik totaal in het ongewisse blijf dat canliving niet kan aangeven wanneer ik mijn geld ubberhaubt terug krijg. Ik heb de huur altijd netjes op tijd betaald. Waarom is het dan zo moeilijk om mijn borg terug te geven? En wordt ik door de medewerker van canliving in het ongewisse gelaten en wordt zelfs Canada erbij gehaald om aan te geven hoe moeilijk het is om mij meer informatie te verschaffen over wanneer ik m’n geld terug krijg. Ze gaf ook nog aan dat als ik m’n geld snel wil en wil weten wanneer ik de borg terug krijg dat ik dan maar een mailtje naar de directeur moest sturen.. Het enige wat ik wil is hetgeen waar ik recht op heb. Ik wil mijn borg terug is dit echt zo moeilijk?

Direct borg terug betalen.

ERESM European Residential Management is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

benikmetochnietblij
Mijn klacht is opgelost ik heb eindelijk mijn borg terug ontvangen, echter het werk wat ik eraan had om te zorgen dat ik m'n geld terug kreeg had niet nodig geweest. Ik ben blij dat er nog een medewerkster van Canliving was die ervoor gezorgd heeft dat ik mijn geld terug kreeg. Binnen 2 dagen had ze het geregeld. Dit had de andere medewerkster ook voor mij kunnen doen, maar in plaats daarvan ging zij liever de discussie aan waarom ik mijn borg nu nog niet zou ontvangen...

Ook een klacht indienen over ERESM European Residential Management?