Klacht ERESM European Residential Management: Door de nalatigheid van ERESM is er nu ook volgens de loodgieter schimmel kans onder het zeil.
Details
Klacht
Op 11 april jl. is pas na 5 dagen uiteindelijk een monteur gestuurd voor de wc met ernstige lekkage. Dit gebeurde pas na het indienen van een klacht via deze website.De klacht is nu deels opgelost.Deze flat heeft al meer dan 20 jaar geen nieuwe sanitaire vernieuwingen ondergaan, dus de vloer is niet betegeld, maar heeft zeil.
Kort samengevat: door hun nalatigheid (ernstige lekkage pas verholpen na 5 dagen) nu ook ander probleem: schimmel kans onder het zeil. Op deze klacht wacht ik nog reactie. Volgens de loodgieter moet de woningbouw dit probleem oplossen, want er kan onder het zeil waar ook water onder is gekomen gezondheidsproblemen ontstaan.
Nogmaals: door de nalatigheid van ERESM met hun veel te late reactie is dit probleem erbij gekomen. Dit moet opgelost worden. Bovendien komt er opnieuw geen reactie van hun kant. Er wordt niet gereageerd op mijn extra info onder ticketnr 11891 van het portaal waar je je reparatieverzoeken kan indienen. Belachelijk....
Gewenste oplossing
Het probleem oplossen en reageren op de mail. Door hun nalatigheid is dit extra probleem onstaan. Ook graag actie en reactie. Waarom gebeurt er pas wat na het indienen van een klacht. Dit kan ook op een normale manier zou ik zeggen.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.