Klacht ERESM European Residential Management: Door de nalatigheid van ERESM is er nu ook volgens de loodgieter schimmel kans onder het zeil.

Steenwijk#71

Op 11 april jl. is pas na 5 dagen uiteindelijk een monteur gestuurd voor de wc met ernstige lekkage. Dit gebeurde pas na het indienen van een klacht via deze website.

De klacht is nu deels opgelost.Deze flat heeft al meer dan 20 jaar geen nieuwe sanitaire vernieuwingen ondergaan, dus de vloer is niet betegeld, maar heeft zeil.

Kort samengevat: door hun nalatigheid (ernstige lekkage pas verholpen na 5 dagen) nu ook ander probleem: schimmel kans onder het zeil. Op deze klacht wacht ik nog reactie. Volgens de loodgieter moet de woningbouw dit probleem oplossen, want er kan onder het zeil waar ook water onder is gekomen gezondheidsproblemen ontstaan.

Nogmaals: door de nalatigheid van ERESM met hun veel te late reactie is dit probleem erbij gekomen. Dit moet opgelost worden. Bovendien komt er opnieuw geen reactie van hun kant. Er wordt niet gereageerd op mijn extra info onder ticketnr 11891 van het portaal waar je je reparatieverzoeken kan indienen. Belachelijk....

Het probleem oplossen en reageren op de mail. Door hun nalatigheid is dit extra probleem onstaan. Ook graag actie en reactie. Waarom gebeurt er pas wat na het indienen van een klacht. Dit kan ook op een normale manier zou ik zeggen.
Er zou gebeld worden voor de afhandeling. Tot op heden is dit nog niet gebeurd, dus ik wacht af.

Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
    Steenwijk#71
    De manager heeft me 19 april jl. telefonisch benadert, maar ik zal weer worden teruggebeld. Daar wacht ik dus nog op.
    Steenwijk#71
    Vandaag weer opnieuw gebeld door ERESM. Volgende week krijg ik weer een telefoontje voor de afhandeling van de zaak (wc betegeling etc).
    Steenwijk#71
    Er zou gebeld worden aan het begin van deze week om de vloer van de wc te reinigen en te betegelen. Waarschijnlijk pas na de meivakantie, dus ik wacht wel af.
    Steenwijk#71
    Morgen 10 mei a.s.komt Gils Bouwservice langs om het zeil eraf te halen en schoon te maken, vervolgens beoordelen ze ter plekke of er misschien sprake zou zijn van asbest. Zo ja, dan moet er alsnog een ander bedrijf (speciaal voor het verwijderen van asbest) komen om dit alles verder te onderzoeken. Daarna kan er pas betegeld worden. Ik wacht dus af.
    Steenwijk#71
    De Gils Bouwservice is geweest en heeft de bovenste zeil (van mezelf) eraf gehaald en het onderste zeil van de vorige woningbouw van MVGM schoongemaakt. Dat was zijn enige opdracht die hij van Eresm heeft gekregen.

Afgelopen 29 april jl heb ik van de manager Eresm zelf gehoord via een telefonisch gesprek dat hij ook de opdracht zou geven de vloer te laten betegelen op kosten van Eresm zelf!!!!

Waar blijft de belofte???? Nu zit ik nog met het oude zeil van de jaren 80.

Graag reactie over de mondelinge belofte van 29 april jl.!
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
    ERESM European Residential Management
    Geachte mevrouw,

Gilsbouw heeft de situatie geinventariseerd en is bij u langsgekomen om naar ERESM een advies uit te kunnen brengen. Er is inderdaad geen opdracht verstrekt om de vloer te vervangen, op basis van het genoemde advies van Gilsbouw zal opdracht worden verstrekt. Mijn collega Technisch Coordinator met wie u reeds in contact bent, neemt opnieuw contact met u op. Wij gaan er vanuit dat uw klacht spoedig is opgelost.

Vertrouwende erop u voldoende te hebben geinformeerd.

European Residential Management

Ook een klacht indienen over ERESM European Residential Management?