Klacht ERESM European Residential Management: Eresm laat ons stikken!
Details
Klacht
Sinds de sleuteloverdracht kampen we met ernstige onderdruk in ons appartement. De monteur van de CV-ketel viel het ook op en zei dat hij het nog nergens zo erg had meegemaakt. We hebben last van een enorm kabaal, het tocht in huis en hebben er hoofdpijn van.Eresm stuurt ons van het kastje naar de muur en laat ons keihard stikken. Ze schuiven alles af op ‘lange levertijden’ bij de leverancier en komen beloftes rondom terugbellen niet na. Een vreselijke ervaring!
Gewenste oplossing
Ik wil dat ze de onderdruk van ons appartement spoedig verhelpen, zodat we er zonder gezondheidsrisico’s kunnen wonen.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.