Klacht ERESM European Residential Management: Eresm laat ons stikken!

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 642461
Gebruiker
Dollijn
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Sinds de sleuteloverdracht kampen we met ernstige onderdruk in ons appartement. De monteur van de CV-ketel viel het ook op en zei dat hij het nog nergens zo erg had meegemaakt. We hebben last van een enorm kabaal, het tocht in huis en hebben er hoofdpijn van.

Eresm stuurt ons van het kastje naar de muur en laat ons keihard stikken. Ze schuiven alles af op ‘lange levertijden’ bij de leverancier en komen beloftes rondom terugbellen niet na. Een vreselijke ervaring!

Gewenste oplossing

Ik wil dat ze de onderdruk van ons appartement spoedig verhelpen, zodat we er zonder gezondheidsrisico’s kunnen wonen.
Geboden oplossing
We zijn geen stap verdergekomen en zijn helaas genoodzaakt juridische stappen te gaan nemen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    ERESM European Residential Management
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Smeets

    Dank voor uw bericht.

    Wij hebben uw klacht doorgezet naar de technisch manager zodat hij dit met spoed kan laten oppakken.

    Met vriendelijke groet,

    ERESM

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over ERESM European Residential Management?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen