Opgelost door ERESM European Residential Management: Geen afrekening servicekosten 2019 en 2020 ontvangen

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 554794
Gebruiker
Klachtsevicekosten
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ik heb geen afrekening en geen geld van de teveel betaalde servicekosten 2019 en 2020 ontvangen, terwijl ik honderden euro's moet terugkrijgen.

De oplossing

De eindafrekening 2019 en 2020 zenden en de teveel betaalde servicekosten terug storten aan mij.

3 reacties

  1. Auteur
    Klachtsevicekosten
    Datum
    Niets vernomen 14 sep 2021.
  2. Auteur
    ERESM European Residential Management
    Datum
    Geachte heer Belhadi,
    Zojuist uw voicemail ingesproken. helaas is uw adres niet bekend bij ons. wij zijn benieuwd om welk complex dit precies gaat.
  3. Auteur
    ERESM European Residential Management
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Zoals besproken wordt er door ons hard gewerkt om deze afrekeningen op de stellen en verwachten wij deze binnen afzienbare tijd aan u te kunnen overleggen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Klachtsevicekosten
Datum
Uiteindelijke oplossing
Netjes gebeld en te woord gestaan. Beloofd dat het uiterlijk eind oktober geregeld is voor 2019.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over ERESM European Residential Management?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen