Opgelost door ERESM European Residential Management: Het enkel glas in de voordeur Word niet vervangen wegens geen prioriteit,

Status
angry Opgelost
Klachtnummer
# 635107
Gebruiker
feja
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Enkel glas voordeur .. stervend koud!!! Tocht overal bij voordeur!!!

Gewenste oplossing

VERVANG HET ENKEL GLAS IN DE VOORDEUR ZODAT HET NIET FUNCTIONEERT ALS OPEN DEUR. HET IS ENORM KOUD IN DE GANG EN HET TOCHT!

WEL DE HUUR VERHOGEN MAAR GEEN RAAM!!!
GAAT ECHT ALLEEN OM HET GELD BIJ ERESM. MAG ALLEEN BINNENKOMEN MAAR NIETS ERUIT!!!
Geboden oplossing
Hoop geklets is dit. Bewijs graag op papier dat vroegtijdig opzeggen toegestaan Word als oplossing voor de problemen. Mondelinge toestemming is geen bewijs!!!
Status
opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    ERESM European Residential Management
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw Weijtmans,

    Dank voor uw bericht.

    Wij zien dat u meerdere berichten heeft geplaatst en zullen daarom telefonisch contact met u opnemen inzake de klachten.

    Vertrouwende erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    ERESM

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over ERESM European Residential Management?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen