Klacht ERESM European Residential Management: Huurder belangen staan niet voorop.. apparatuur verouderd..

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 601078
Gebruiker
feja
Datum
4 reacties

Details

Klacht

Continue herrie van verouderd afzuig systeem boven op het dak van gebouw. 24/7 Word de warmte uit huis weggezogen en produceert het een enorm storend geluid. Alsof de afzuigkap continue aaanstaat.

Tevens wanneer het buiten waait word je daar in huis op geattendeerd door middel van huilende wind uit de ventielen.

Dit kan zo niet doorgaan. Meerdere woningen klagen hier over.
Verouderd apparatuur moet vervangen worden zeker als er toegegeven Word dat vervanging de problemen oplost. Geen budget voor vervanging kan niet als excuus worden aangedragen bij een bedrijf met geschat 4 miljoen euro inkomen per maand.

Gewenste oplossing

Vervang versleten apparatuur zodat de 24/7 herrie ophoud. En de energie kosten niet onnodig omhoog gaan.
Geboden oplossing
Bewijzen dat het opgelost word.. maak het ! Vervang die oude apparaten!!! Tot de gewenste oplossing is bereikt ( vervanging apparatuur) huur verlaging! Er komt gemiddeld 52 decibel uit terwijl 40 decibel is toegestaan.. overlast dus !! Wanneer dit niet binnen aanzienlijke tijd is opgelost zal dit via de huurcommissie worden onderzocht! Dit is een overtreding van de geluidsnormen wat tot hinder lijd 24/7!!!!!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

4 reacties

  1. Auteur
    ERESM European Residential Management
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Weijtmans,

    Dank voor uw bericht.

    Wij zullen nogmaals laten nazien wat hier eventueel aan kan worden gedaan en zullen u vervolgens van een terugkoppeling voorzien.

    met vriendelijke groet,
    ERESM
  2. Auteur
    ERESM European Residential Management
    Datum
    Geachte heer Weijtmans,

    De technisch manager heeft laten weten dat er opdracht zal worden verstrekt voor het vervangen van de dakventilatoren. Daarmee zullen de klachten zijn verholpen.

    Vertrouwende erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

    Met vriendelijke groet,
    ERESM
  3. Auteur
    feja
    Datum
    Graag zouden we daar van op de hoogte gehouden willen worden wanneer dit plaats zal vinden aangezien dit zo niet langer kan. Wat is de geplande termijn wanneer dit gebeurd?
  4. Auteur
    ERESM European Residential Management
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Weijtmans,

    Wij zullen deze week telefonisch contact met u opnemen om onderstaande nader toe te lichten.

    Met vriendelijke groet,
    ERESM

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over ERESM European Residential Management?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen