Klacht ERESM European Residential Management: Nood(verlichting) defect, al ruim een jaar! Afspraken worden niet nagekomen.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 504344
Gebruiker
Daniel1977
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Inmiddels is bij het appartementencomplex waar ik woonachtig ben al ruim een jaar de algemene verlichting, noodverlichting en buitenverlichting kapot.
Al een jaar aan het bellen en telkens afgescheept worden met het verhaal, er komt iemand langs om te kijken. Wij bellen u terug over de status.
Morgen bel ik u persoonlijk terug, nee mevrouw Toff, na inmiddels een week verder heeft u nog altijd niet teruggebeld.
Telkens wordt er niet teruggebeld en bel ik zelf terug.
Vragen naar een manager met bevoegdheid heeft geen nut, om 15.25u gesproken met een medewerker die aangeeft dat hij niet kan doorverbinden. Maar bel over 40 minuten terug (dan is het 16.10u) en zijn de collega's terug van pauze, zij kunnen wel doorverbinden. DE SERVICEDESK SLUIT OM 16.00u!! Bedankt Adam, voor de superservice!!
Canliving is een ongeloofwaardig bedrijf welke enkel met één doel bezig is, geld verdienen en huurders in de kou laat staan! Dik geld betalen voor de huur en behoorlijk hoge post voor servicekosten laten betalen.
Afspraken niet nakomen, geen service verlenen.

De oplossing

Het probleem oplossen en voorziet in een financiële tegemoetkoming voor betaalde servicekosten, bel kosten en frustratie.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

ERESM European Residential Management is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Daniel1977
Datum
Uiteindelijke oplossing
Zoals gewoonlijk is er tot op heden nog altijd geen contact opgenomen vanuit Canliving.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over ERESM European Residential Management?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen