Klacht ERESM European Residential Management: Nood(verlichting) defect, al ruim een jaar! Afspraken worden niet nagekomen.

Daniel1977

Inmiddels is bij het appartementencomplex waar ik woonachtig ben al ruim een jaar de algemene verlichting, noodverlichting en buitenverlichting kapot.
Al een jaar aan het bellen en telkens afgescheept worden met het verhaal, er komt iemand langs om te kijken. Wij bellen u terug over de status.
Morgen bel ik u persoonlijk terug, nee mevrouw Toff, na inmiddels een week verder heeft u nog altijd niet teruggebeld.
Telkens wordt er niet teruggebeld en bel ik zelf terug.
Vragen naar een manager met bevoegdheid heeft geen nut, om 15.25u gesproken met een medewerker die aangeeft dat hij niet kan doorverbinden. Maar bel over 40 minuten terug (dan is het 16.10u) en zijn de collega's terug van pauze, zij kunnen wel doorverbinden. DE SERVICEDESK SLUIT OM 16.00u!! Bedankt Adam, voor de superservice!!
Canliving is een ongeloofwaardig bedrijf welke enkel met één doel bezig is, geld verdienen en huurders in de kou laat staan! Dik geld betalen voor de huur en behoorlijk hoge post voor servicekosten laten betalen.
Afspraken niet nakomen, geen service verlenen.

Het probleem oplossen en voorziet in een financiële tegemoetkoming voor betaalde servicekosten, bel kosten en frustratie.

ERESM European Residential Management is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Daniel1977
Zoals gewoonlijk is er tot op heden nog altijd geen contact opgenomen vanuit Canliving.

Ook een klacht indienen over ERESM European Residential Management?