Klacht ERESM European Residential Management: Nooit ontvangen servicekosten afrekening 2019 en 2020

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 554471
Gebruiker
VierdeDisco#729
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Wij wachten inmiddels al bijna anderhalf jaar op de servicekosten-afrekening van 2019 en hebben dit jaar de afrekening van 2020 ook nog niet ontvangen.
Er is meerdere malen door verschillende bewoners gebeld over de afrekeningen van 2019 en 2020 maar het antwoord was dat het handmatig moet gebeuren en daardoor langer duurt maar dat ze nog niet begonnen zijn met de afrekeningen. Ik vraag mij af wat ze in de tussentijd hebben gedaan om dit op te lossen…

De oplossing

Het ontvangen van de servicekosten afrekening van 2019 en 2020

2 reacties

  1. Auteur
    VierdeDisco#729
    Datum
    Tot op heden nog geen reactie gehad van ERESM.
    Wij willen geen bericht meer horen over ‘dat ze er mee bezig zijn’, want dat horen wij al anderhalf jaar en er is sindsdien niets gebeurd
  2. Auteur
    ERESM European Residential Management
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw Kooyman,

    Helaas hebben wij nog geen ander antwoord voor u dan het antwoord dat u reeds heeft gekregen.
    De afrekeningen 2019 hebben de hoogste prioriteit binnen onze organisatie en we doen ons uiterste best om deze op de kortst mogelijke termijn aan huurders ter beschikking te stellen.

    Met vriendelijke groet,
    ERESM

Uiteindelijke oplossing

Auteur
VierdeDisco#729
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen oplossing. Wij horen al anderhalf jaar lang dat het hun hoogste prioriteit heeft en tot op heden is er niets gebeurd.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over ERESM European Residential Management?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen