Klacht ERESM European Residential Management: Op laatste moment loodgieter klus permanent geannuleerd terwijl ernstige verstopping

JBoorsma

Loodgieter klus voor morgen is zomaar afgezegd om 5 min voor 17.00.. 😔
Al een week kunnen mijn kinderen en ik niet douchen omdat de douche verstopt is.

Ik kan er zelfs niks mee want het probleem zit dieper in leiding. Vanwege deze verstopping in badkamer zou er morgen dus een loodgieter komen. Om 16 55 vandaag kreeg ik bericht dat ze het geannuleerd hebben en de reden zou in een mail staan. In die mail staat echter geen reden maar hier staat dat ze het geannuleerd hebben en geen verdere actie zullen ondernemen. Zonder enige reden dus.

Ik heb ongeveer eens per 2 maanden een loodgieter nodig omdat de leidingen hier niet zo goed zijn aangelegd (zeggen die loodgieters steeds). Wij doen hier niks geks waardoor de boel verstopt raakt. Zou Eresm nu niemand laten komen omdat ik al zo vaak een loodgieter nodig heb gehad hier? Dat kan toch niet aangezien dit mijn fout niet is?

Je zou er maar een vrije dag voor nemen of iemand regelen die in je huis gaat zitten.. wat het geval is.
En ik kan nu ook niet meer bellen natuurlijk na 17 00 of dit een foutje is of dat ze echt niet komen.
Heel erg vervelend dus! We willen graag douchen voor die 1287 eu huur p maand en de extra service kosten die we betalen.
Dit is echt heel erg naar ook voor de kinderen!

Ik hoop dat hier snel een passende oplossing mogelijk is en wij snel weer kunnen douchen.

Hartelijke groet,
Jeske Boorsma (en Tess en Feijs Visser)
Leiderdorp

Op zn minst graag een goede oplossing op korte en lange termijn voor dit probleem

ERESM European Residential Management
    Geachte heer Boorsma,

Hartelijk dank voor uw bericht. Wij vinden het erg vervelend dat u problemen heeft met de riolering en dat de afspraak op het laatste moment is afgezegd.

Wij zullen dit intern nagaan en er voor zorgen dat met spoed de juiste afspraken gemaakt worden met u. Wij zullen u uiterlijk morgen persoonlijk benaderen.

ERESM B.V.
    ERESM European Residential Management
    Beste Jeske Boorsma,

Hartelijk dank voor ons telefoongesprek van afgelopen maandag.

Zoals besproken zullen wij intern gaan kijken naar oplossingen om het probleem inzake de verstoppingen te verhelpen.

Per e-mail zullen wij met u in contact komen en u meer informatie verstrekken.

Mocht u vragen en/of opmerkingen hebben, dan weet u ons te vinden.

ERESM B.V.

Ook een klacht indienen over ERESM European Residential Management?