Klacht ERESM European Residential Management: Reparatie verzoek wordt niet uitgevoerd

Klachtnummer
# 596968
Gebruiker
IlseS
Datum
4 reacties

Details

Klacht

Al twee maanden wacht ik op een reparatie onder garantie voorwaarden van nieuwbouw keuken, toilet en badkamer. Aantal zaken bij oplevering aangegeven als reparatie die onder garantie vallen. Niks meer gehoord, zelf verzoek gestuurd, afgemeld er zou contact opgenomen worden door gebouwbeheer. Niet gebeurd, nogmaals een verzoek waar geen reactie.op komt na twee maanden.

Gewenste oplossing

Dat het verzoek beoordeeld wordt en uitgevoerd.

4 reacties

  1. Auteur
    ERESM European Residential Management
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geacht mevrouw Schoonen,

    Dank voor uw bericht.

    Onze excuses voor het uitblijven van een reactie.
    Wij zullen dit intern navragen en opdracht verstrekken aan de aannemer.

    Met vriendelijke groet,

    ERESM
  2. Auteur
    ERESM European Residential Management
    Datum
    Geachte heer Schoonen,

    wij hebben meerdere keren geprobeerd telefonisch contact met u op te nemen voor het uitvoeren van de reparaties en hebben daarnaast ook uw voicemail ingesproken. Helaas bent u niet bereikbaar. Kunt het nummer terugbellen welke in de voicemail wordt aangegeven of anders telefonisch contact met ons willen opnemen via ons algemene nummer?

    Alvast dank hiervoor.

    Met vriendelijke groet,
    ERESM
  3. Auteur
    IlseS
    Datum
    Het eerste contact is gelegd met eresm en bouwbedrijf. Nog niet opgelost. Wordt vervolgd
  4. Auteur
    ERESM European Residential Management
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw Schoonen,

    Dank voor uw bericht.

    De technisch manager heeft u als het goed is op 31 mei ingelicht over de reeds genomen stappen, mocht u naar aanleiding daarvan nog vragen hebben, dan horen wij het graag.

    Met vriendelijke groet,
    ERESM

Ook een klacht indienen over ERESM European Residential Management?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen