Al twee maanden wacht ik op een reparatie onder garantie voorwaarden van nieuwbouw keuken, toilet en badkamer. Aantal zaken bij oplevering aangegeven als reparatie die onder garantie vallen. Niks meer gehoord, zelf verzoek gestuurd, afgemeld er zou contact opgenomen worden door gebouwbeheer. Niet gebeurd, nogmaals een verzoek waar geen reactie.op komt na twee maanden.
Gewenste oplossing
Dat het verzoek beoordeeld wordt en uitgevoerd.
4 reacties
Auteur
ERESM European Residential Management
Datum
Dit is onze laatste reactie
Geacht mevrouw Schoonen,
Dank voor uw bericht.
Onze excuses voor het uitblijven van een reactie. Wij zullen dit intern navragen en opdracht verstrekken aan de aannemer.
Met vriendelijke groet,
ERESM
Auteur
ERESM European Residential Management
Datum
Geachte heer Schoonen,
wij hebben meerdere keren geprobeerd telefonisch contact met u op te nemen voor het uitvoeren van de reparaties en hebben daarnaast ook uw voicemail ingesproken. Helaas bent u niet bereikbaar. Kunt het nummer terugbellen welke in de voicemail wordt aangegeven of anders telefonisch contact met ons willen opnemen via ons algemene nummer?
Alvast dank hiervoor.
Met vriendelijke groet, ERESM
Auteur
IlseS
Datum
Het eerste contact is gelegd met eresm en bouwbedrijf. Nog niet opgelost. Wordt vervolgd
Auteur
ERESM European Residential Management
Datum
Dit is onze laatste reactie
Geachte mevrouw Schoonen,
Dank voor uw bericht.
De technisch manager heeft u als het goed is op 31 mei ingelicht over de reeds genomen stappen, mocht u naar aanleiding daarvan nog vragen hebben, dan horen wij het graag.
Met vriendelijke groet, ERESM
Ook een klacht indienen over ERESM European Residential Management?
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.