Klacht ERESM European Residential Management: Schandelijke afhandeling servicekosten

Boze huurder

Afrekening Service kosten duren al 2,5 jaar,
Over 2018 , pas afgelopen september een bedenkelijke afrekening gekregen.
Uitbetaling tot op heden niks
2019 servicekosten normaal in mei,tot op heden nog niks gehoord.wordt ook weer
verschoven. E-mails worden niet beantwoordt.

Wat kunt U doen,ze houden zich schuil.

Canliving

Allereerst onze excuses voor het feit dat u geen antwoord op uw vraag heeft gekregen. Middels deze weg willen wij u bevestigen dat de uitbetaling in gang is gezet en naar verwachting volgende week bij de ontvanger is bijgeschreven. Indien u verder vragen heeft rondom de servicekostenafrekeningen en uw woning, dan verzoeken wij u persoonlijk contact op te nemen met ons zodat wij u telefonisch te woord kunnen staan.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

CANLiving B.V.
    Canliving

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

CANLiving B.V.

Boze huurder
2018 is opgelost, 2019 niet,dus maar voor de helft We zouden heeft van het 2e kwartaal bericht krijgen over 2019, maar tot nu niets .het jaar loopt langzaam op naar het einde van het jaar en can living hult zich in stilte. Reageren heeft geen zin, je krijgt niemand aan de telefoon.

Ook een klacht indienen over ERESM European Residential Management?