Klacht ERESM European Residential Management: Te late Betaling van Borg

Klachtnummer
# 392669
Gebruiker
komur
Datum
1 reactie

Details

De klacht

We verhuisden op 31 juli 2019. Het inspectierapport was voor 100% terugbetaling van de borg in 6 weken. Het is 8 weken geleden. Can Living kun alleen valse beloften doen. Ik heb de huur altijd op de vervaldag betaald. Maar Can Living houdt ons gewoon zonder reden op de retourbetaling wachten. Net als maffia.

De oplossing

Onmiddelijk betaling.

1 reactie

  1. Auteur
    Canliving
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Gul,

    Zoals u reeds bekend, is helaas wegens diverse redenen de afhandeling betreffende de borg niet op de juiste wijze verlopen. Inmiddels is het bedrag afgelopen week aan u terug betaald.
    Nogmaals excuses voor de vertraging en het ongemak.

    Met vriendelijke groet,

    CANLiving B.V.

Ook een klacht indienen over ERESM European Residential Management?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen