Klacht ERESM European Residential Management: Uitschrijving huurcontract

content Niet opgelost
KaleRon

Het is bij jullie onmogelijk om van het huurcontract uitgeschreven te worden zonder de handtekening van mijn ex, die daar ondertussen door jullie is uitgezet. Ik heb al zo vaak contact gehad, en elke keer zou het geregeld worden, maar nu word ik met een huurschuld opgezadeld terwijl ik daar al die tijd niet meer woon en ook uitgeschreven ben bij de GBA. Mijn ex weigert mee te werken. En jullie boeit het schijnbaar niet.

Keer op keer beloftes en niks komen jullie na. Maar nu willen jullie wel geld van mij zien. Beetje krom toch?

Ik zou graag zien dat jullie mij met terugwerkende kracht van dat contract afhalen, zonder dat mijn ex daar iets voor moet tekenen. Want dat gaat hij niet doen.

Er ligt een uitspraak van de rechter dat hij dat moest regelen, maar van hem verwacht ik niks.

Graag met terugwerkende kracht van dat contract af.

ERESM European Residential Management

Hartelijk dank voor uw bericht. Wij vinden het vervelend dat deze situatie zich voordoet. Graag willen wij het dossier in behandeling nemen. Echter kunnen wij niet traceren om welk adres het daadwerkelijk gaat. Zou u het exacte adres kenbaar willen maken? Indien u dit om privacy redenen niet hier wilt vermelden, dan willen wij u vriendelijk vragen dit kenbaar te maken via info@eresm.nl. Dan zullen wij het contact verder met u houden via de e-mail.

Wij zien uw reactie graag tegemoet.

European Residential Management B.V.
    KaleRon
    Ik stuur u een privé bericht.

Bedankt voor uw reactie!
    Hallo?

We zijn al weer een paar dagen verder en ik heb nog niks van u mogen vernemen.

Dit duurt al zo lang!

ERESM European Residential Management
    Geachte heer Lubbers,

Wij hebben u per e-mail een inhoudelijke reactie gegeven.
    Vertrouwende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

European Residential Management B.V.

KaleRon
We hebben we ondertussen via de mail contact. Het is complex, en ik hoop op een goede afloop.

Ook een klacht indienen over ERESM European Residential Management?