Klacht ERESM European Residential Management: Uitschrijving huurcontract

Status
content Niet opgelost
Klachtnummer
# 563376
Gebruiker
KaleRon
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Het is bij jullie onmogelijk om van het huurcontract uitgeschreven te worden zonder de handtekening van mijn ex, die daar ondertussen door jullie is uitgezet. Ik heb al zo vaak contact gehad, en elke keer zou het geregeld worden, maar nu word ik met een huurschuld opgezadeld terwijl ik daar al die tijd niet meer woon en ook uitgeschreven ben bij de GBA. Mijn ex weigert mee te werken. En jullie boeit het schijnbaar niet.

Keer op keer beloftes en niks komen jullie na. Maar nu willen jullie wel geld van mij zien. Beetje krom toch?

Ik zou graag zien dat jullie mij met terugwerkende kracht van dat contract afhalen, zonder dat mijn ex daar iets voor moet tekenen. Want dat gaat hij niet doen.

Er ligt een uitspraak van de rechter dat hij dat moest regelen, maar van hem verwacht ik niks.

De oplossing

Graag met terugwerkende kracht van dat contract af.

4 reacties

  1. Auteur
    ERESM European Residential Management
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Hartelijk dank voor uw bericht. Wij vinden het vervelend dat deze situatie zich voordoet. Graag willen wij het dossier in behandeling nemen. Echter kunnen wij niet traceren om welk adres het daadwerkelijk gaat. Zou u het exacte adres kenbaar willen maken? Indien u dit om privacy redenen niet hier wilt vermelden, dan willen wij u vriendelijk vragen dit kenbaar te maken via info@eresm.nl. Dan zullen wij het contact verder met u houden via de e-mail.

    Wij zien uw reactie graag tegemoet.

    Met vriendelijke groet,

    European Residential Management B.V.
  2. Auteur
    KaleRon
    Datum
    Ik stuur u een privé bericht.

    Bedankt voor uw reactie!
  3. Auteur
    KaleRon
    Datum
    Hallo?

    We zijn al weer een paar dagen verder en ik heb nog niks van u mogen vernemen.

    Dit duurt al zo lang!

  4. Auteur
    ERESM European Residential Management
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Lubbers,

    Wij hebben u per e-mail een inhoudelijke reactie gegeven.
    Vertrouwende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

    Met vriendelijke groet,

    European Residential Management B.V.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
KaleRon
Datum
Uiteindelijke oplossing
We hebben we ondertussen via de mail contact. Het is complex, en ik hoop op een goede afloop.
Status
niet opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over ERESM European Residential Management?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen