Opgelost door ERESM European Residential Management: Zie boven

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 419797
Gebruiker
Snooker#147
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Geachte heer/Mevrouw,
Ik heb Op prikbord in de hal gelezen dat er as
Donderdag geen
Verwarming is aan het Appartementencomplex in de vd Fuyckstraat in Brielle.Het zou wel zo netjes zijn als iedere bewoner middels een brief geinformeerd wordt.misschien mogen wij ook de reden weten waar dat voor is.

Mvrgr,
W.J.Willebrand
Bewoner van nummer 61

De oplossing

Brief sturen

1 reactie

  1. Auteur
    Canliving
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw,

    Hartelijk dank voor uw bericht. Onze afdeling heeft telefonisch contact met u gezocht om de situatie toe te lichten. Zoals telefonisch besproken ging het in dit geval om kortstondig maar noodzakelijk onderhoud. Inmiddels is gebleken dat het onderhoud succesvol en binnen een zeer kort tijdbestek is uitgevoerd en de bewoners vrijwel geen hinder hebben ondervonden.

    Wij hopen dat u middels het telefoongesprek geholpen bent en tevreden bent over de situatie.

    Met vriendelijke groet,

    CANLiving B.V.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Snooker#147
Datum
Uiteindelijke oplossing
Telefonisch gesprek met de heer philip.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over ERESM European Residential Management?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen