Opgelost door ERESM European Residential Management: Zie bovenstaand

angry Opgelost
J

Nog geen afrekening service kosten 2020 en 2021 ontvangen, klacht over lekkage van eind 2020, gedaan bij de MVGM de vorige huurbaas/beheerder waarvan de reparatie kosten van € 530,00 door ons reeds betaald zijn ,nooit antwoord op gehad? ! Dossier zou overgedragen zijn aan Eresm?

Afrekening servicekosten , minimaal over het jaar 2020 en vergoeding onkosten € 530,00
Week geleden gebeld door ERESM dat een aannemer contact met mij zou opnemen (dezelfde dag) inzake de klacht van de lekkage slaapkamer, echter nog geen aannemer gehoord !! Wat een soap drama, ook nog steeds geen afrekening servicekosten 2020 ,laat staan 2021!! Zit dit bedrijf in liquide problemen of is dit een bewuste vertragings tactiek? Vertrouwen in dit bedrijf is tot op nulpunt gedaald!

ERESM European Residential Management
    Geachte J,

Zojuist hebben wij een voicemail bericht bij u achtergelaten. Graag komen wij telefonisch met u in contact om de door u genoemde klacht en de nodige oplossing te bespreken. Mocht u in de gelegenheid zijn kunt u ons terugbellen op het 06-telefoonnummer dat is achtergelaten in het voicemailbericht of een e-mail sturen naar verhuur@eresm.nl zodat wij met u een belafspraak kunnen plannen.

Wij zien een reactie graag tegemoet.

European Residential Management

Ook een klacht indienen over ERESM European Residential Management?