Klacht ERESM European Residential Management: Zie hierboven. De lekkages zijn al meer dan een jaar geleden gemeld.

Klachtnummer
# 606867
Gebruiker
Erna
Datum
5 reacties

Details

Klacht

Niet oplossen van lekkages aan huis. Schimmel op muren jaren instand laten en daarmee de gezondheid van huurders schaden.
Niet reageren op e-mailberichten of klachten.
Desondanks hoge huren incasseren en de maximale huurverhoging doorvoeren. Schandalig!

Gewenste oplossing

Oplossen van lekkages en schade vergoeden die ontstaan is of door reparatie ontstaat voor huurders vergoeden. Geen huurverhoging of idioot hoge huren bij schimmel op de muren , die de gezondheid van huurders schaadt.
Dhr Jeffrey van beers zou dit na mijn vorige klacht oplossen, maar hij heeft niets opgelost

5 reacties

  1. Auteur
    Erna
    Datum
    Wordt er nog gereageerd door ERESm of blijft het weer bij een stilzwijgen van deze kant?
  2. Auteur
    ERESM European Residential Management
    Datum
    Wij hebben navraag gedaan bij de aannemer waar wij deze werkzaamheden hebben uitgezet. Zodra wij van hen reactie hebben ontvangen zullen wij u nader informeren.
  3. Auteur
    Erna
    Datum
    We wachten ook dit weer af....
  4. Auteur
    Erna
    Datum
    U heeft al -tig keer nagevraagd bij de uitvoerder. We komen maar niet verder. We wachten en wachten en wachten ook dit weer af.
  5. Auteur
    ERESM European Residential Management
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    De partij waar wij deze werkzaamheden hebben ondergebracht gaat contact met u opnemen om een en ander op te lossen.

Ook een klacht indienen over ERESM European Residential Management?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen