Klacht ERESM European Residential Management: Zie hierboven. De lekkages zijn al meer dan een jaar geleden gemeld.

Erna

Niet oplossen van lekkages aan huis. Schimmel op muren jaren instand laten en daarmee de gezondheid van huurders schaden.
Niet reageren op e-mailberichten of klachten.
Desondanks hoge huren incasseren en de maximale huurverhoging doorvoeren. Schandalig!

Oplossen van lekkages en schade vergoeden die ontstaan is of door reparatie ontstaat voor huurders vergoeden. Geen huurverhoging of idioot hoge huren bij schimmel op de muren , die de gezondheid van huurders schaadt.
Dhr Jeffrey van beers zou dit na mijn vorige klacht oplossen, maar hij heeft niets opgelost

Erna
    Wordt er nog gereageerd door ERESm of blijft het weer bij een stilzwijgen van deze kant?
    ERESM European Residential Management
    Wij hebben navraag gedaan bij de aannemer waar wij deze werkzaamheden hebben uitgezet. Zodra wij van hen reactie hebben ontvangen zullen wij u nader informeren.
    Erna
    We wachten ook dit weer af....
    Erna
    U heeft al -tig keer nagevraagd bij de uitvoerder. We komen maar niet verder. We wachten en wachten en wachten ook dit weer af.
    ERESM European Residential Management
    De partij waar wij deze werkzaamheden hebben ondergebracht gaat contact met u opnemen om een en ander op te lossen.

Ook een klacht indienen over ERESM European Residential Management?