Klacht Erfrechtplanning: Niet geleverd van wat is beloofd!!

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 454919
Gebruiker
A.H. Bennink
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Dacht een vrijblijvend gesprek te hebben, maar heb mij toch laten verlijden tot het zetten van een handtekening. Wel na enige tijd een advies ontvangen, slaat nergens op, niet wat ik wilde en ook de gegevens kloppen niet. Heb nu de opdracht ingetrokken, maar volgens hun algemene voorwaarden ben ik toch noch €495. verschuldigd!! Een boel geld voor één gesprekje en een paar velletjes papier!! SCHANDE

De oplossing

Schuld kwijtschelden.

1 reactie

  1. Auteur
    Erfrechtplanning
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Bennink,

    Met enige verbazing hebben wij kennis genomen van uw klacht op Klachtenkompas.nl. U heeft immers dezelfde dag ons nog een mail gestuurd, waarin u ons letterlijk gevraagd heeft om u de rekening te versturen. Graag geven we onze reactie op uw schrijven.

    Onze dienstverlening begint wel degelijk met een kosteloos en vrijblijvend adviesgesprek. Wanneer u vervolgens akkoord gaat met onze dienstverlening en daarmee onze adviseur, onze controleur, onze IT afdeling en administratie aan het werk zet en u ziet vervolgens toch overal van af (wat op zich uw goed recht is), dan volgt inderdaad conform onze voorwaarden een rekening van €495,-

    Wij nemen klachten serieus. Wij zijn van mening u een voorstel gedaan te hebben, waarmee u akkoord gegaan bent. U ziet er nu toch van af en dat mag uiteraard, maar dan is het redelijk en billijk dat daar een betaling van €495,- tegenover staat, zoals van te voren is afgesproken. Dit laatste kunnen wij prima verantwoorden richting u, richting al onze gewaardeerde klanten, richting de consumentenbond, of als u dat echt wilt tegenover de rechter. Wij zien uw betaling graag tegemoet.

    Wanneer u nog vragen heeft staan wij u graag te woord via 085 303 76 87 of info@erfrechtplanning.nl

    Met vriendelijke groet,

    het team van Erfrechtplanning

Uiteindelijke oplossing

Auteur
A.H. Bennink
Datum
Uiteindelijke oplossing
Betalen, volgens de algemene voorwaarden, inhoudelijk wordt er niet op het advies ingegaan.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Erfrechtplanning?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen