Klacht Erfrechtplanning: Niet geleverd van wat is beloofd!!

A.H. Bennink

Dacht een vrijblijvend gesprek te hebben, maar heb mij toch laten verlijden tot het zetten van een handtekening. Wel na enige tijd een advies ontvangen, slaat nergens op, niet wat ik wilde en ook de gegevens kloppen niet. Heb nu de opdracht ingetrokken, maar volgens hun algemene voorwaarden ben ik toch noch €495. verschuldigd!! Een boel geld voor één gesprekje en een paar velletjes papier!! SCHANDE

Schuld kwijtschelden.

Erfrechtplanning
    Geachte heer Bennink,

Met enige verbazing hebben wij kennis genomen van uw klacht op Klachtenkompas.nl. U heeft immers dezelfde dag ons nog een mail gestuurd, waarin u ons letterlijk gevraagd heeft om u de rekening te versturen. Graag geven we onze reactie op uw schrijven.

Onze dienstverlening begint wel degelijk met een kosteloos en vrijblijvend adviesgesprek. Wanneer u vervolgens akkoord gaat met onze dienstverlening en daarmee onze adviseur, onze controleur, onze IT afdeling en administratie aan het werk zet en u ziet vervolgens toch overal van af (wat op zich uw goed recht is), dan volgt inderdaad conform onze voorwaarden een rekening van €495,-

Wij nemen klachten serieus. Wij zijn van mening u een voorstel gedaan te hebben, waarmee u akkoord gegaan bent. U ziet er nu toch van af en dat mag uiteraard, maar dan is het redelijk en billijk dat daar een betaling van €495,- tegenover staat, zoals van te voren is afgesproken. Dit laatste kunnen wij prima verantwoorden richting u, richting al onze gewaardeerde klanten, richting de consumentenbond, of als u dat echt wilt tegenover de rechter. Wij zien uw betaling graag tegemoet.

Wanneer u nog vragen heeft staan wij u graag te woord via 085 303 76 87 of info@erfrechtplanning.nl

het team van Erfrechtplanning

A.H. Bennink
Betalen, volgens de algemene voorwaarden, inhoudelijk wordt er niet op het advies ingegaan.

Ook een klacht indienen over Erfrechtplanning?